misär 2008 - VÄLKOMMEN!

året inleddes med kaosartad ärlighet.
ska det forstätta i den här takten kommer alla som har ett eller annat med mig att göra veta allt ifrån när jag föddes i farstun framtill alla nutida pinsamheter jag åstadkommer.
hejda mig?

någon som inte vill utge sig för att vara, någon, alls (!?) har vart vänlig och skänkt mig en lustig liten ranknings-lista över 2007 att underhålla mig med såhär in på småtimmarna. 
så ja, varför inte. jag har ju redan haft finfrämmande här i form av kvinnligt kött (maja, lotta & carro) samt pratat med susanne 15gånger i telefon. det räcker med umgänge för idag.
har även hunnit med en liten lunch på berggrenska med mor & syster. tämligen trevligt! inte varje dag man sitter och skaver där inte!

nu åter till listan.

okeeey, so let's get this party started! (okej, lite lame att skriva men det kändes bara så rätt i stundens hetta!)



Personer


Årets Arrangörer/festfixare: "frogner-familjen" (bestående av Johanna, Klara, Maria, Sara, Viktor & Joel) i oslo.
bra GO i er! och DE VET NI!
Årets Brötigaste: brötigaste? vad ska det betyda? är det bara jag som är helt o nu när jag inte har en aning? äh, vi tar det som årets BRÖSTIGASTE ist. 
Då måste jag ju få äran att utnämna ca 89% av gävles goya-drottningar i åldrarna 16-27 som gottat sig i nya puppor SAMT läppar. skön böj i er tjejer ........................... ...
Årets Chaufför: måste vara malin/iZas/KG:s taxi-lasse eller taxi- hasse .. eller något snarlikt. han verkar vara en skön kille som även kör privat turer. vilken grejj ..
Årets Chill-out/fikapolare: Lätt fanny ! mest brukar vi fika vin och cigg på hennes balkong men det händer även att vi fikar på lite mer officiell ort.
Årets Existensialist: jaha!!!?? nu var jag tvungen att googla ordet och inte blev jag nå klokare för det. PASS!
Årets Filmvetare: Lars Lindström, även kallas pappa! fast jag ligger på en tät andraplats.
Årets Gamer: kattlåda?
Årets Hund: rocky, alltid rocky.

Årets Inte-sett-röken-av-på-en-evighet: min blivande man, själsfrände & livspartner, VART FAN ÄR DU?????
jag blir utbränd och får magsår av denna ständigt pågående jakt efter dig. var inte blyg nu!  
Årets Kock: skulle gärna skrivit mig själv eftersom det var tanken efter tre svettiga år på restaurangskolan. men ack nej, ty vilket skämt. så det måste få bli min faster ia. inte alls svettig dessutom.
Årets "Kom-igen-nu-killar-ni-fixar-ju-det-här"-pingla: susanne lindgren, fast hon skulle själklart ha brukat substantivet "grabbar".  viktigt det där!


nä, nu får det vara nog.
den här listan kommer att ta åååår att skriva. och om ett år är det ju 2009 och då har jag förmodligen glömt större delen av årgång 2007 (och allt dessföre) borsett från vissa förmodligen helt defekta fylle-fragment.
jag blir kluven ... hm.
jag gör ett nytt försök imorgon.

på återseende!







........




Årets Kommunist:
Årets Money-maker:
Årets Musiker/Kompositör:
Årets Norrköpingsbo:
Årets Par:
Årets Resenär:
Årets Resenär 2:
Årets Schackspelare:
Årets Sjukaste:
Årets Stiligaste Mustach:
Årets Sushi-kock:
Årets Tennisspelare:
Årets Tik:
Årets Torrboll:
Årets Vandal:

Personligt

Årets Inköp:
Årets Inköp 2:
Årets Inköp 3:
Årets Kap:
Årets Roligaste:
Årets Spel:
Årets Sysselsättning:
Årets Tråkigaste insikt:
Årets Tråkigaste insikt 2:

Musik & Film

Årets Film sedd första gången under 2007:
Årets Film med biopremiär 2007:
Årets Film med svensk biopremiär 2007:
Årets Filmupplevelse:
Årets Konsert:
Årets Lyckopiller:
Årets Mest Lyssnade skiva:
Årets Musikgenre:
Årets Musikgenre 2:
Årets Tröttaste musikgenre:

Diverse

Årets Fest:
Årets Fik:
Årets Happening:
Årets Happening 2:
Årets Minskning:
Årets Oavslutade:
Årets Onödigaste utgift:
Årets Onödigaste utgift 2:
Årets Projekt som aldrig blev av:
Årets Projekt som aldrig blev av 2:
Årets Projekt som aldrig blev av 3:
Årets Roligaste:
Årets Samtalsämne:
Årets Segaste utgift:
Årets Site:
Årets Sport:
Årets Utflykt:
Årets Öl:



 


Kommentarer
Postat av: Fanny

hllå hur sjukt stolt vart man inte denna torsdagsmorgon när man ser att ja man är med på din lista hoho lets go crazy its ok its ok =)
men slut på detta larv att inte ses på länge nu ska vi ses jag har en tre litare vitt hemma är du på??????
call me!

2008-01-03 @ 12:43:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback