NOKIA 1208

.. ær namnet på min sprillas nya mobil från 90-talet. tack linda.
jag ska aldrig mer gå på De Villes och jag ska aldrig mer vara iførd något annat æn en tunn svart kroppsstrumpa som blir varm inomhus och kall utomhus.
då ær de helt omøjligt att jag kan tappa bort nått igen. pengar får jag klara mig utan..  VILKET GIFØRSIG, inte kommer att bli några større problem vid nærmare eftertanke...
jag kollade till min stora fasa mitt konto nyss.
768kr kvar av 8500 møjliga sedan førra fredagen! KANON !!!! 
jojo.. men ja ä int bitter ..

helgen har iaf varit mycket givande. vår lægenhet ær det nya place to be och jag har inførskaffat 8 nya blåmærken samt jobbat lite på statistiken øver lost-and-found-listan. dessværre finns inga found med på den æn så længe..

flogging molly & dirty pretty things var fuckin' awesome!

jag ær lite lætt stressad øver min nuvarande livssituation med tanke på att jag sitter och sløsurfar på LEBARA (på brugata, ewrrr) så det hær med att blogga just nu kænns inte ball. kan inte koncentrera mig kæra vænner!
vi får høras nær jag & och fille fixat internet till knarkarkvarten!
 

nu ska jag føresten ivæg før att kolla på en fisk till lilla familjen.
lilla familjen består før øvrigt av mig, nicke och felicia (som fått äran att agera barn) och snart æven en fisk alltså. stimulerande!
jag tror den kommer få ett långt och lyckligt liv.

... kommer antagligen trivas .. som fisken i vattnet ..


.. LAME!

Kommentarer
Postat av: Felicia

hej mamma här får du en kommentar som du önskat dej. inte så rolig dock men innan du läser den kommer du tänka YES NÅN HAR ÄNTLIGEN KOMENTERAT.

Men nu vet du i varje fall att du har en läsare. PUSS

2008-11-18 @ 17:24:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback