darling darling

sweet home alabama att folk skriver lite comments, äntligen liksom!
lotta och allas våran medelålders anneli (såklart!) är bra på att göra väsen av sig!
anneli är i allmänhet ganska bra på att göra väsen av sig, i synnerhet på FLB's morgonmöten med lotta i spetsen. 
Annli lägger vikten på info av värde på morgonmötena, ett bra exemepl är bara den gången hon informerade lotta om hurvida carro blivit vräkt efter nattens bravader.
hur anneli under några som helst omständgheter fått dagit del av denna sekretes belagda information är fortfarande ett mysterium.
mycket kan man tycka om annli, men hon håller sig onekligen uppdaterad.
hon förstår vikten av att informera varandra och det uppskattas från mig sida!

idag orkar jag inte skriva nått.

dagarna går men linda består i vanlig ordning.
dock i mer eller mindre acceptabelt skick. jag har funderat på att duscha nu i någon vecka men de är uppenbarligen något utav en prioriteringsfråga i mitt fall.
duscha eller deo, duscha eller deo, duscha eller deo? ja, jag antar att ni själv förstår följderna.


nästa helg befinner jag mig
här  ! ( http://hotels.tallink.com/en/mainMenu/spaConferenceHotel/ )
det går BRA! jag ska även fira min födelsedag där!
eftersom malins hund charles fyller 1år samma dag som jag fyller 21 (15 september) så blir det självklart 22år party dagen efter jag ankommit hem.
jag står för kost och charles för underhållnignen!

exakt kl 15.01 idag kommer jag stå på gävle centralstation och cry THEM a river så som allas vår justin skulle ha uttryckt sig!
för er som är intresserade att göra mig sällskap eller kanske kasta sten och hånskratta är välkommna!

alla drar åt varsitt håll .. men as we go on, we'll remember, we will still be friends forever..
hehe. vitamin c är en bra fin tjej!

Julia & Lina gör LONDON BABY! galet galet galet ska det bli.
kommer saknar dom som aldrig förr.. !

eftersom jag inte orkar skriva om varken helgs skandaler eller gårdagens utsvävningar beslutar jag mig för att avrunda medan jag fortfarande har lite värdighet kvar i kroppen.

några låtar alla borde ta del av:

Lil Wayne - a mille
Air - run
Fatboy slim - everybody loves a carnival
Santogold - find a way
Kings of leon - Molly's Chamerbers

och självklart ALLT med M.I.A & Dizzee Rascal i vanlig orning, men de vet ni ju redan .. och har ni inget att göra, gör som mig - häng på http://www.rockymagasin.se/ !

AAAAH
nu måste jag göra nått åt min nuvarande livssituation.

i'm on call ..


Kommentarer
Postat av: hundmackan & medelåldern

hemskt mycket hej linda !

här sitter vi, jag och anneli, anneli och jag, och försöker få tiden på fabriken att gå genom att underhållas av dina visdomsord.

jag vill också grina 1 minut över 15, men cooome on jag vet att du är en tuff tjej... !



STOR PUSS, STORT TACK FÖR UNDERHÅLLNINGEN!

/hunden och medelåldern...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback