GET IT ON !!!!! (rom & cola)

jobbat imårse..
jag gjorde succé!
ingen vågade varken göra några närmanden eller konversera med mig.
kanon.

har just vaknat ur ett koma liknande tillstånd då jag legat i fosterställning i full mundering och dreglat på fin kuddarna.
det här är något som måste hållas mellan dig och mig

just nu sitter jag och luftar fötterna utanför täcket och lyssnar på turbonegro.
en flaska kapten står framdukad och jag inväntar min trogne hund herr wiklund som snart står innanför dörren.

han är också nyvaken och såhär ren & fin (se: tärd) som bara wikan kan efter en hård natt på sammhällets bottenskikt.

vi ska eftermiddags supa lite eftersom det är de enda mina nuvarande arbetsförhållanden tillåter.
05.00 imorgon ringer klockan i vanligt ordning.

efter det ska han iväg och "frescha" borta på töyen, medan jag styr mina steg mot majorstuen för vidare förtäring av alkholhaltiga drycker och fint sällskap.



nu blir de en dusch (inte lukta usch, stå högt i kurs .. )

HEJJA LINDA!

Kommentarer
Postat av: Herr Wiklund

Hej och tack för romen!

Jag är glad att vara här!

2009-05-12 @ 00:34:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback