jag vill ha en brud med stora pattar

guuuuuuuuuud vad mycket överskotts energi man får när det är det är såhär glassigt väder!
jag har aktiverat mig så in i helvete sedan solen gjort comeback. mer än vanligt tillomed!

dagarna har ägnats åt soldyrkan på min framsida (endast iförd shorts och t-shirt!!!) på uteserveringar, massa promenader samt brygghäng idag ute i skärgården.

jag kallar gärna Bönan för skärgården. det låter så classy.

igår var vi ute och vallade mig i vanlig ordning. 
jag behöver ut och vallas kontinuerligt, minst en gång per dag. alternativt simma eller slåss.
nä, kanske inte slåss.
men får jag inte vallas, simma eller gå på utflykt eller något annat stimulerande måste jag slåss.
turligt nog har detta aldrig inträffat.
de är jättebra för jag vet inte alls hur man slåss och har ohyggligt veka underarmar.

i alla fall!
vi gick med bestämda steg mot bibiloteket för att ge min intellektuella sida lite utrymme.

lånade tre böcker, varav nikki sixx's biografi, The Heroin Diaries, var en utav dom.
jag STRÄCKLÄSTE HELA igår natt! jävligt intressant och bra.
detta resulterade tyvärr i ynka två timmars sömn och suspekta drömmar om Jack Daniels i gryningen.

jag gillar inte whiskey men tränar på det supermycket!
hoppas på en drastiskt förändring. stenhårt att gilla whiskey, och alla vill vara hård!

senaste gången jag tränade gick sådär..

jag fick smaka lite av en ny, snygg, bekantskap.
ville imponera på honom och tog en stor klunk och gjorde mitt bästa för att inte kräkas i handen.
han genomskådade mig direkt.
jag gav snällt tillbaka glaset, log, och sa förvirrat att det smakade barndom..
(!!??)
blev nervös antar jag..





idag hos chinesologen fick jag yttligare några nya medicier att testa.
mitt nattduksbord är skrämmade likt en inbiten pillerknarkares.

dock är stor del av tabletterna naturliga och nyttiga. fett!!!!
äter en skön grejj som höjer serotoninet och dopaminet i hjärnan och fyller upp lagret om man råkat gjort sig av med det! KANON!

imorgon är det simning!
wikan åt en daimtårta till middag. förstod man ju!



Deb: What are you drawing?
Napoleon Dynamite: A liger.
Deb: What's a liger?
Napoleon Dynamite: It's pretty much my favorite animal. It's like a lion and a tiger mixed... bred for its skills in magic.



nu ska jag lägga mig och kolla på våld.


Kommentarer
Postat av: Fägermeister goes Norway

Jag älskar dig och Jack Daniels.

2010-04-14 @ 00:10:52
Postat av: mäj

MEN HEJ! vår lilla vän nappe! ska nog snvända tischan idag. dagen till ära!

2010-04-14 @ 12:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback