she's a woman, you know what I mean ..

when work feels overwhelming, remember that you're going to die


en annan har ju inget jobb men kommer allt för ofta ihåg att man ska dö ändå.
ja, inget vanligt svennebanan jobb åtminstonde.
JAG HAR ETT JÄVLA HELTIDSJOBB!!!

vilket endast består av att jobba med mig själv.

snart kommer jag väl bli deporterad från landet för jag lagt ner så mycket jobb på mig själv utan arbetstillstånd!
herregud!

jag och många andra är mitt uppe i ett omfattande volontärarbete för mig.
det är sjukt påfrestande men enormt givande.

well, därav inte så mycket bloggande just nu. men jag skriver när det känns ball.

veckorna går åt till tusen aktiviteter av olik karaktär och de senaste två helgerna har vigts åt TÖRLEY och trevligt umgänge.

TÖRLEY platsar egentligen inte då tanken är att bibehålla en stabilt mental hälsa.

men jag känner att jag är värd en flaska eller 8 ibland.
som en liten after work ni vet?
dock bidrar det till massor av WORK dagarna efter, då jag får jobba tusen gånger hårdare för att överleva efterdyningarna.

och det är där alla volontärarbetare kommer in i bilden! woop woop!

kära, älskade vänner och familj. vad gör jag utan er?

tack.

jätteglad tjej på koh chang.

är superkissnödig och önskar jag hade en kateter. eller åtminstonde en vuxenblöja..
måste verkligen föröska sova nu med tanke på att vi ska upp och simma, bubbla och BAAAASTA  kl 08.00 imorgon, såklart.


snart kommer jag få svinstora axlar. sådär kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback