Souls of the animal kingdom! Eagle, Fox, Bottlenose Dolphin, Octopus, House cat! Okeeeey, let's jump this jump!

utdrag ur konversation mellan Rocky & Klasse:

K: Heroin, de är den nya innedrogen bland de vackra folket!
R: Ja, tjack och heroin går hand i hand med extreme rikedom och ett glamoröst leverne.
R: "De blir så va, när man kommer upp dig va, man reser va, ser sig omkring va, man ser filmstjärnor, fotomodeller, höööjdare va, som tar heroin på dansgolvet va.
Man tänker, dom är inga knarkare, man vill vara som dom va"
R: De är snabba brudar, billiga bilar, knytkalas på plattan, livet leker och de känns som de roliga aldrig ska ta slut.
K: Man är inne i en liten och jääävligt exlusiv grupp människor som vill leva livet till max!
R: Men de finns en baksida på medaljongen också! Många som sysslar med heroin umgås i skumma kretsar.
Det blir lätt att heroinet blir en inkörsport till andra droger såsom cannabis, och till slut sitter man där och ölar.
K: Ja, då är man inte så jävla kaxig längre!



har dragit på mig torgskräck efter helgens utsvävningar.
betedde mig helt ärligt som en nyutsläppt från valfri umgdomsvårdsantalt.
åhh.. ibland har jag bara ett sånt osunt förhållande till humor kombinerat med alkohol.


imorgon (om några timmar) åker jag på roadtrip till kumla!
vi måste hämta ut Adam, den gamle lurvpösen.
eller bara hämta upp... whatever! 
sen ska vi alla vara en big happy family och bada på
Gustavsviks Äventyrs & Upplevelsebad!
ser fram emot att köra 50km/h på 90 väg (som att jag skulle köra eller ännu mindre troligt, få min vilja igenom), lyssna på e-type på 180 decibel, äta kroppsvarm matsäck och dricka termoskaffe trots att jag inte ens dricker kaffe längre.
mjaou. längtar!

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

lurvpöse fniiiiiiiiiizzzzzzzzzzz

2010-08-18 @ 00:17:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback