I have a lust for life.


under tiden jag legat här i sängen och förlustat mig med snus och en god bok har jag hela tiden hört att något härjat runt ovanför mig.
typ ett återkommande "frasande" ljud från lampskärmen som om att något, helt utan styrsel, stökar runt där innuti.

har gjort mitt bästa att förbise detta då jag bara kan drömma om vad som väntar mig där uppe i lampskärmen.
dock började det ganska snart bli svårt att ignorera detta okontrollerade frasljud (tänk snabba, giriga, vingar som rafsar runt mot papper!)
och precis när jag tänker göra slag i sak och se efter vad det är jag har att strida emot ramlar en stor svart skalbagge ner på min kudde!

jag vet att jag i ett tidigare inlägg delat med mig av ett liknande trauma då jag fann en fästing som satt och njöt av livets goda på min hals.

även denna gång kräktes jag lite i munnen men lyckas ändå på något vis fånga in besten i en burk.
nu flimsar han runt där och våndas över hurvida han kommer att överleva natten eller ej.
HAHAHAHA!!! känner sådan overklig triumf just nu !!!!

blir nästan lite orolig över mitt onaturligt upprymda sinnestillstånd över ett sådan känslokall handling.
tänk om jag får smak för de här. vad hittar jag på härnäst?
.. tortyr, misshandel, slänga barn i stora ugnar, dödsläger samt bokbål ...



för övrigt, gym gym gym varje dag! (förutom...  ibland. då oftast förorsakat av bakfylla)
förebild och ideal:
Meduza från Gladiatorerna såklart!
orsak: hon bodde på min gata när jag var liten. plus att en gång när jag ramlat på cykeln fick jag sitta i hennes knä. mäktig känsla!

jag börjar bli lite utav en legend på Kraftsports Klubben!
glider runt med en kaffekopp, står och skrålar och drar sexistiska skämt med stammisarna, kollar så att allt är på sin plats, svär lite över att folk inte har vett nog att ställa tillbaka vikterna på rätt ställe, kontrollerar att tv:n står på rätt kanal och klappar någon lite uppmuntrande på axeln och säger nått i stil med "dä ser bra ut dä där grabben"
linda - legenden!

hu.. ryser av tanken. precis så kommer mitt liv se ut om 3 månader om jag stannar här!!!
har dessvärre märkt att jag är på god väg då ägaren till gymmet gav mig äran att bestämma vart vi skulle placera det SPRILLANS NYA löpbandet! (måste betonas då all utrusting på KK sattes i bruk någon gång under tidigt 80-tal ..)
vilken hyllning!
att träna på KK kan liknas med ett besök på De Villes! samma klientel och samma dödsmusik dock med något lägre standard på båda ovanstående.

använder alltid sportopp!
känsla: "ÄKTA"


imorgon blir det homeopat, gym och ölhävartävling med BOYSEN.
de känns så jävla sommarstad gotland att få säga att man ska dra ut en repa på stan med BOYSEN! 
tänk:
"Gucci eller prada? de eee frågan.
de blir gucci brillorna, lite shadade sådär. passar GRYYMT till en nyvaxad backslick och en rosa Lacoste piké.
då blire ligga av!"

längtar efter att få vakna upp och dricka frukost på takterassen.
vi ses om två veckor london!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback