the stranglers - golden brown

har just varit med om en lätt topp-10-listan-plats vidrig händelse i mitt liv.

ponera följande:
du ligger i sängen och tycker att livet ändå är rätt nice.
ni vet, snusar och slökollar lite porr.

krafsar sedan lite i nacken och upptäcker vad du till en början tror är en sårskorpa eller motsvarande.
av ren reflex kliar du på sårskorpan och upptäcker till din stora fasa att en FÄSTING ramlar ner på täcket.
EN FÄSTING!

vilket trauma! jag känner mig så smutsig.

min syster johnnie som ligger brevid mig i sängen får ett dramatisk uppvaknande då jag får häftiga kräkreflexer och överlevnadsinstinkten slår på.
dvs, paralyserad med panikartad blick.

min hals känns 100% våldtagen och jag har skrubbat den två gånger med tvål och vatten.
men, vad blir nu följden av detta? vad väntar i morgondagens sköte?

är ungifär EXAKT lika rädd nu som en gång då jag hade skyddat sex med en kille från USA, inte svensk dvs.
jag var helt säker på att jag fått HIV.
förstörde nästan en hel semester för mig och alla andra deltagare samt hyperventilerade i tre månader tills jag äntligen fick provresultaten. 


ca så känner jag nu.
hur snabbt får man borelia egentligen??????? eller, hur stor är risken att få det????


känner mig så fruktansvärt bedragen av min katt.
hon har legat och göttat sig i min säng och dragit hit den där ohyran.
hur kunde hon?

nu måste jag äta en hel burk ångestdämpande och svälja ner det med en av pappas finare flaskor konjak.
annars kommer denna natt bli outhärdig.





skämt åsido.
jag fastar.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback