SLEEP IS MY ENEMY.

Nu skall jag och fröken Fridén iväg och götta och unna oss hela natta som gulletussan så fint skulle uttryckt sig.

Kanske inte. Egentligen ska vi till mono och dricka lite öl för omväxlingsskull.

 

 

Råbert sitter och kollar på ett gäng norska ICA-jerrys på tv (tangerudsbakken) medan jag sitter brevid och är allmänt mager.

Man blir det av att inte äta förstår ni. Dock var det en snabbt övergående trend, känns väldigt 2006.

Är magen glad är männskan glad som Gustav Svensson skulle sagt.

Men är männskan ledsen blir även magen ledsen måste jag då säga i mitt försvar.

 

 

Nu har jag dock återgått till fullt normala matvanor vilket för stunden innebär fryspizza tre gånger dagligen.

Fryspizza är norges nationalrätt och innehåller självfallet hela kostcirkeln.

Tidigare har jag aldrig haft glädjen att kunsumera fryspizza då jag inte har någon ugn i min finska- bastu-av-fuktighet-lägenhet.

 

Numera tillhör jag folkgruppen NOMADERNA.

Detta innbär att jag inte längre någon fast boendepunk då min mi casa ger svåra andningassvårigheter och hjärtklappning. Även kallat ångest.

Detta nya leverne har öppnat upp en hel värld av nya möjligheter! Bränna andras ugnar. Dreggla på andras kuddar. Fisa i andras soffor ect ect. Bara fantasin sätter gränserna!

 

 

Igår hade jag och anna ett liten återblick via musikaliska medel och pumpade Latin Kings på högsta (det beror lite på hur man definerar "pumpa" när man endast har tillgång till en liten HP-dator, men anyways)

Jag fick en omedelbar lust att köpa bandana, svepa två liter dove-tvål och gå ut på töyen tvinga av nån labil 13åring mobilen. 
känslan avtog drastiskt när vi bytte musikgenre och jag återgick till mitt numera helt naturliga, kan kallas, apatiska allmäntillstånd. kan vara pubertetern som är på ingång med tanke på mina extrema humör svängingar.

 

 

 



jag ser lite ut som muumin och syster är vacker dom en dag.
jag saknar henne. men snart skall vi sammanstråla igen. på obestämt tid. fantastiskt!



 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback