Yes I know I am going to hell in a leather jacket

har gjort uppriktiga försök till att städa ur och göra en extreme home make over i den här gamla haggan hela dagen.
men så fort jag börjar tvätta ett skåp eller rensa ur badrummet kommer jag över nått gammalt kap och måste börja mecka med det.

mycket ineffektivt.

hittils har jag hunnit läsa 58 sidor i bert & badbrudarna, målat om naglarna i ny supertrendig färg, druckit två öl, laddad ner 15 nya låtar, rökt 2 cigg, snusat 7 snus, kollat på alla klipp från
småstadsliv , blivit kär i Kenta Johnsson, pratat i telefon samt tagit ner en gardin.
tycker det är töntigt att flyttstäda.
 
lyssnar på the distillers och funderar på att köpa kebab och färga håret så jag är redo för vad som komma skall..

fast linda det ska du väl inte?
näe









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback