snygga öl och billiga killar.

det här med att jag inte kände några som helst förpliktelser gentemot något BORTSETT från att infinna mig på skolan kl 09.00 i valfritt tillstånd var helt uppenbarligen ett ljug!!!!
                                                                                                                                                                     
hela morgonen har jag fått för mig att rektorn och någon internationell CSN representant har stått utanför lägenheten för att ta mig på bar gärning när jag kommer ut. 
                                                                                                                                                                        
fan, det klär mig inte att vara badboy. jag är alldeles för ängslig och paranoid för det här.
vågar inte gå nära fönstren ... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback