feel good hit of the summer - wikan & persson är här!!!


de senaste veckorna har jag agerat orkanen Gudrun. 
rivit runt overallt och ingenstans.
full och förjävlig under dygnets alla timmar. 

väl inne på ämnet skulle jag faktiskt kunna påstå att det är en hel del hos mig nu som skulle kunna liknas vid efterdyningarna av en tsunami.
hela jag ar en jävla naturkatastrof. 
känner mig lite som någon vid namn kenta eller motsvarande. 
ålder: 45 men kan tas för 60 
anletsdrag: fårigt. 
boende: offentlig toalett alternativt isolerat cykelförråd. 
plats: sergels torg eller närliggande område. centralt. 
fortsätter jag och julia såhär kommer vi lätt att förkorta våra liv med ca 65 år.....
MEN VI HAR JU SÅÅÅÅÅ KUL!!!! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback