OOOOKEJ, vi kör med den stilen ..

vet inte riktigt hur jag ska förhålla mig till produkten "absolut torr"
till en början tyckte jag att det var genialt att en liten falska innehållande aluminiumklorid (läst på bipacksedeln) kan trolla bort generande svettningar.

använde den flitigt och kände mig torr, sexig, snygg.
skaffade mig en uppsjö av nya vänner bara genom ett fast handslag och ett leende på läpparna!

"Absolut torr är ett effektivt verkande medel mot kraftig transpiration.
Det kan användas mot armsvett, handsvett och fotsvett.
Absolut torr har en långvarig effekt, vanligen 4 - 8 dagar"

dock informeras det aldrig om att om man helt stoppar svettillförseln på en viss area resulterar det i att den kommer ut, med dubbel styrka, i en annan.
med stor sannolikhet i ett närliggande området du behandlat.
i mitt fall - handlederna.

jag vet inte..
känns bara inte sommarfrescht att florera runt i blommig klänning, brunbrända ben och svettiga handleder.


varit ute och promenerat två gånger idag. har helt varit utan någon form av socialt umgänge.
vart jag än gick stod nykära par och smetade sexig mjukglass över varandra. hångla och göttade sig.
fick lust att dra fram en AK4:a.

idag har jag varit så jävla .. arg.
sjukt ovärt.

men de är glömt nu. för imorgon ska det sola och badas!

bokade en biljett till london idag till den 4:e juli 2010.
fast de gjorde jag ju inte.
för jag bokade till den 4:e juli 2011.

gud, får högt blodtryck bara jag tänker på det.
vilken miss.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback