BIDRAGSKUNGEN.

JAA-HAAA, så numera klassas jag uppenbarligen illegal invandrare i mitt eget fosterland?
orkar bara inte.

hann med att grina två gånger innan lunch igår. mycket effektivt.

får god lust att köra iväg person x på försäkringskassan till ett grustag i skymningen och RÅNMÖRDA!!


men då var de ju det här med att jag inte har något körkort ..

och att beställa taxi lämpar sig inte i detta avseende kan man ju tycka.
plus att det inte känns lika maffia som att bränna iväg i en svart gammal 740.

och förövrigt tillåter inte min nuvarande ekonomiska situation sådant överdåd.

det blir inget.
jag får snällt fortsätta att vara illegal och utan något som helst ekonimiskt bistånd.





ligger och tjurar lite i sängen.
om någon ringer nu kommer jag LÄTT trycka upptaget..
(väntar med spänning..)





kanske mobilen är avstängd?
...

nä.
kommer ändå inte svara. de ska gudarna veta!!



ok, jag kanske svara jättesnabbt och sen lägger på.
LÄTT!

eller så svarar jag och pratar LITE och JÄTTESNABBT om någon ringer.
men sen lägger jag LÄTT på.




jag har massor av kompisar som skulle kunna ringa mig nu...




Kommentarer
Postat av: rååååbäärt.

hahaha, åååh linda. jag saknar dig!!

2010-06-11 @ 22:43:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback