allt som är blött är fisk!

nu är jag hemkommen från homo-kväll hos jonte.
allt var gay och jag hade homo-matlåda med mig.
kollade på homo-hot rod och åt gay-kola.

andrew samberg är min husgud. om han skulle vilja ligga skulle jag lätt skratta mig igenom hela akten.
fyfan va kul.


annars är det !DISCO! imorgon. disco disco disco.
dock blir de inge turborg grön & t-röd för mig som helt frivilligt har volontärat som sodavattens-drickare månaden MARS till ära.
ähe, fyfan.
men vissa saker måste bara göras. och, VAR SAK HAR SIN TID. (dubbelfitta)




nu när man ändå är igång och river runt och syr ihop hjärta & hjärna kan man ju lika gärna styra upp resterande defekter och missöden på andra sidan kroppen också.

vi börjar imorgon. uppifrån. LITT nervösch-s.
förr ville jag vara svartare än chef i south park, men det är över nu.
bildbevis kommer väl med tiden.
MEN SÅ LÄNGE FOLK BARA GÅR IN OCH SMYGLÄSER OCH INTE SKRIVER NÅGRA JÄVLA ROLIGA KOMMENTARER TILL MIG TÄNKER JAG INTE BJUDA UT MIG OCH LÅTA ER VÅLDTA MINA BILDER! okej?
(jag har inga bilder)



ps. idag har jag ritat! mina teckningar kan liknas vid någon med ett själsligt liv på en vandrande pinnes nivå.
men det bjuder jag på. dom kommer få sig ett gott skratt i studion.

SOV NÖ !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback