down in black

så, liten kompletering till de tidigare inlägget.

jag, johnnie (johanna) och wikan drack köffe idag.
herr wiklund tog exakt 40 smygbilder på mig.
eller, egentligen visste jag att han fota hela tiden och gjorde allt för att se snygg ut.
det gick som det brukar.

denna är alltså den enda som få se dagens ljus.
jag ser ut lite som en apa men det är gulligt.
plus att det är inget emot för hur jag såg ut på resterande.


fokuera på håret.

jonte och min teraput säger att jag måste finna lugnet och uppskatta ensamheten.
så nu sitter jag här och gör det.
finner lugnet och trivs i min ensamhet.

sådär kul.






redan prat-sugen..


Kommentarer
Postat av: Lotta

Jag älskar det linda, håret alltså ! dig med förresten !!! och dessa "spontana" bilder, det där ska vi öva på i påsk. . . /lötta

2010-03-26 @ 12:18:54
Postat av: anniz

FINDUS, DU ÄR SÅ FIN!!! (as always always)



seliöst, jag kommer att gå till pippiorange i håret jag med, FÖRLÅT men jag har lovat mina barn! :( well, vi bor ju inte i samma stad längre ändå... (FAAAAAAAAN).



lav jo

puzzizaj



ÄLSKLING!

2010-03-26 @ 20:33:14
Postat av: Felicia

ALSKAR HARET! saknar dig.......& ova pa ladsas som ingenting posen kanske?! NEEEJ DU AR VACKER!!!!!!!!

2010-04-02 @ 05:46:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback