faster, harder, SCOOOOOTER!

hängde ut med några tyskar på resan. dessa påstod att dom inte alls gillade scooter. tyckte tydligen scooter var för pussys.
jag tror det är ett ljug!!!!
för det första gillar ju alla scooter (!!!) och för de andra är det klart att man har en viss förkärlek när man bor i självaste tyskland.

imårse gick jag och frida morgonpromenad i solen hem till sara på frukostbuffé.
vi snackar inte Silja Line nu eller men man glädjer ju sig för det lilla här i livet. (ibland)
jävligt trevligt! bröderna olerud var också hemma så vi satt där och kände nostalgin komma över oss.


nu är det världens finaste väder och jag ska sitta i en bil till norrköping.
men det är lugnt. för jag har martin kellerman.


vi görs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback