NÄÄÄÄÄR KRISTOFFER SPELAR FLIPPERSPEL!

när jag och mina kära vårdnadshavare, dvs, mor & far satt i bilen påväg söder ut dök ett mycket obehagligt, men oundviktigt, samtalsämne upp.

med tanke på att jag är hemma på obestämd tid är mamma och pappa väldigt mån om att prestera till 100% tjugofyra timmar om dygnet för att jag ska ha det så bra, och mysigt, som möjligt.
detta har nu totallt urartat och blivit till en outtalad tävling om vem som kan agera bästa föräldern.
i alla kategorier.

jag hade vid ett tidigare tillfälle nämnt något till min kära far om att vårt lågbudget toapapper var en aning strävt och att inte ens jag andvände nått liknande när jag bodde själv. 
pappa var helt enig och poängterade att det var MAMMA som minsann köp det där toapappret och att han absolut inte hade något med saken att göra.
jag vill minnas att detta bara var något jag sa i förbi farten och inget jag hade lagt någon större vikt på.

sedan, när vi var påväg till norrköping, började pappa med upptrissad ton berätta för mamma att jag minsann också HATADE vårt låg-budget-super-dryga-toapapper.
mamma fnös och sa att det brydde hon sig då inte ett dyft om för det var superbilligt och superdrygt.

pappa gick nästan upp i falsett när han nu, med ännu mer inlevelse, berättade ingående för mamma hur det skar och rev i vårra anus och vilka stor sår i stjärten vi fått av detta mardrömspapper.

pappa började demostrera med BÅDA händerna hur stora såren faktiskt var och visade med minspel hur ont det faktist gjorde vid själva torknings-tillfället.
jag satt i baksätet och kallsvettades.
dödsångesten var mycket påtaglig då vi körde i 120 på motorväg och min kära far helt hade tappat fokus på vägen och istället lagt all energi på det som mer och mer började likna gäster med gester i framsätet.


det hela slutade med att jag fick skrika högt som fan åt pappa att HÅLLA I RATTEN och kolla rakt fram, och sedan framföra budskapet om att båda var jättebra föräldrar oavsett toalettpappers sort.

två tysta minuter gick innan pappa med trevande mjuk röst förklarade att han iaf gått och köpt LAMBI-big pack, så nu skulle allt bli bra igen.

resterande 2,5 timmar av resan bestod av en ansträngd tystnad och arga blickar från mamma.
jag hoppas såå vi ska bila ner till frankrike eller nått liknande i sommar.


nu ska 3/5 av UNIT5 med vänner på bio.
wikan och emma kommer vilja sitta i hångelsofforna så jag och jocke får väl sitta snällt brevid och låtsas tycka om varandra.

ALICE, HÄR KOMMER JAG!


jag bjuder på två stripiga, svettiga & slitna turister.






Kommentarer
Postat av: Milla

Hahahahaha. Jag ligger dubbelvikt Linda :D om inte du ska leva på skrivandet så vet inte jag! Love that the blogg is back! Puss!

Postat av: Lotta

Hämden är ljuv BG, vi lovade varann inga vidriga bilder. . ;)

2010-03-11 @ 10:22:21
Postat av: Syrris!

Haha! Maste ju halla med om toalettpappret!

JAg vill hora om er resa, kommer hem pa tisdag morgon, se till att vara hemma da :) Saknar dig syrris!Ses snart.

2010-03-11 @ 14:58:40
Postat av: Annizzzz

HAHAHA JAG DÖÖÖÖÖR! OCH JAJAJA! MILLA SA DET! SKRIV MIN ÄLSKADE! SKRIIIV! vi kan gå skrivskola tillsammans för jag måste bli journalist!!!!!!!!



älskiz digiz

pözz

2010-03-11 @ 19:47:33
Postat av: linn

puss pa bruna tjejjor. jag forsoker sa gottj ag kan..... inte bra hitills nasan ar ROD sa idag blev det stadiga spf 50 i ansiktet. TACK scottland

PUZZIZ

2010-03-11 @ 22:04:23
Postat av: MY

Gud vad du skriver bra Linda! En doldis där =) Tänker på dej! Sköt om dej kram kram

2010-03-15 @ 14:08:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback