EN SLEMMIG TORSK, I EN BRÖDROST !!!!!!

nu sitter man här med morgonstånd och lyssnar på fet musik.
skämt åsido.
det har lagt sig.

min övergång till pensionär har eskalerat i oroväkande snabb takt.
börjar tänka på refrängen ("det-är-ju-en-dag-imorgon-också") vid 22 tiden, på höft.
sen vaknar jag 07.35 SHARP, helt av mig själv dessutom!

mycket obehagligt.


igår var jag, jonte, jocke & wikan på roadtrip. jag älskar att roadtrippa! lyssna på hög musik, få tinnituss, skrika till varandra i baksätet och köra lagom snabbt (enligt svensklag)
man får aldrig köra över 80km/h när jag är med. 
tiden går snabbt när man har roligt så roadtripen varade endast i 20min.
destiantion: valbo köpcentrum & IKEA.

killarna ville äta köttbullar till ett föremåneligt pris (16:-) och jag ville hälsa på mina gamla home dawwwwgs på restaurangen.
med tanke på mitt galet överstissade tillstånd, rödtonade ansikte och något diffusa skildring av den senaste tiden befarar jag att flertalet anställda misstänkte drogmissbruk och hemkomst för rehabilitering och omsorg.

kanske.
men vafan, det är ju ingen idé och gå runt och propagera för deprissioner och självförakt.
å andra sidan är väl all PR bra PR säger dom.

ääheee, jag orkar inte bry mig om vad människor tycker och tänker längre (nästan. eller jag kanske bryr mig lite några timmar, eller kanske två dagar.. men sen släpper jag det. verkligen! absolut)
det är nice. allt är nice faktist!

vi hann även riva runt på arbetsförmedlingen och ge sken av att vara jobb-sugna. fika hela TVÅ gånger samt gå på zoo. mycket givande.

idag har jag börjat den långa resan med att inkassera stora pengar från norska och svenska a-kassan.
det kommer bli ett jävla jidder men sjukt värt i slutändan.
I got my mind on my money, my money on my mind.

igår var jag in till erika och smed planer.
en gång i tiden sa jag att once you go black you never go back.
men det är LJUG!!

min svarta tid i livet är över kl 11.00 imorgon. väldigt symoliskt även.


nu ska jag ner på stan och möta gamla goda över köffe som johan glans och lotta skulle sagt.


LÖTTA.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback