THE DRUGS DON'T WORK

ollon, eller HALLON menar jag!
nu har jag varit ute och gått 6km i skogen med två riktiga pärlor.
skogspromenader är så 2010!
kände mig så jävla djup efteråt att jag var tvungen att av-neutralisera mig med 30min COPS på hög volym.

igår var halva unit5 med vänner på diskotek.
kort summering av kvällens utgifter slutar på 25 riksdaler.
nice med gratis inträde och tranbärsjuice.
elle? ..

WELL, även om det var skittråkigt och jag blev helt folkskygg och fet irriterad på alla i min omgivning SÅ VAR DET JU BILLIGT IAF !!!!!
och det är ju upplyftande.

till min stora förskräckelse upptäckte jag dom byggt om hela slick!
jag gick och irrade runt och kände mig förvirrad.
fick senare bekräftat för mig att det sett likadant ut de tre senaste åren.
herregud!? detta kan inte stämma!!! en helt ny värld  jag aldrig tidigare uppmärksammat öppnade sig!

nu sitter jag och mitt orange-röda hår och dricker te och är allmänt härliga.
jag är så jävla fab!
tack erika för ett grymt snyggt jobb! om några veckor blir det ännu mer orange och långt. sweet

imorgon är det för omväxling skull en tur till doktorn och sen NORRKÖÖÖÖÖPING.
hejja!



nu säger dom på tv att på söndag kan man minnsan köpa  "de tre små grisarna" för endast 69:- och ÄVEN få en samlarbox med på köpet om man köper expressen.
måste ringa wikan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback