AKTIVITETS-VECKA NR.2

JAAA-HA.
förstod man ju att jag skulle börja gråta när jag upptäckt att världens minsta man dött.
då var vi igång igen då!
KAAAN vara en aning utmattad efter all denna fysiska och psykiska aktivitet jag omgett mig med på senare tid.
varken min kropp eller själ är van att jobba såhär effektivt.


kanske vore på sin plats att sitta hemma en sekund eller två.. då. 


jävligt typiskt mig att vara sådär flottig i pannan.
fia ser lite sadistiskt härlig ut.
men det är ett ljug. hon är bara full!

för övrigt, fin bild.
jag har ju gått på lightroom-tränings-läger hos wikan, så nu fixade jag med nått filter som gjorde att vi ser lite brun ut. KANON JU!
det är nämligen inte längre någon som frågar om jag varit utomlands!!!!

det var det giförsig inte någon som gjorde dagarna efter jag kommit hem heller för den delen..

det gör inget... ..








alla har vi våra demoner.
... så jag får ta och återkomma för vidare info när mina avlägsnat sig en anigen igen.
innan dess kommer jag ändå inte ha något meningsfullt att skriva om här.
för jag menar, det har jag ju alltid annars.


ps. tack för roliga kommentarer. jag känner mig ball.

Kommentarer
Postat av: fia

MEN HETINGAR!!! Minns inte detta.. känns SÅDÄR! Brunfilter borde finnas inbyggt i kameran btw.. sådär brun har jag nämligen aldrig i hela mitt liv varit! haha! TACK linda :)

2010-03-20 @ 16:21:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback