BRUDAR GILLAR BRUDAR, ALLA GILLAR BRUDAR!

såg just trailern till den nya Sex & The City filmen.
magiskt, känner mig hög.

tror jag fick lite utlopp för undertryckta känslor jag velat dela med någon de senaste månaderna.

jag har nästan uteslutet umgåtts med det motsatta könet nu under en lång tid.
vilket absolut faller mig i smaken då jag gillar bajshumor och brännvin.

men så fort jag typ vill kolla lite på
The Hills eller kanske diskutera om det nya läppglanset håller måttet eller ej, är det som att jag inte finns längre.
jag får liksom ingen feedback!

det blir bara tyst.
sen fortsätter alla prata om motorsågar, proteindrinkar och hurvida jocke kommer klara 500kg bänkpress idag eller ej.

det har varit lite brud-brist skulle man kunna säga.
men det börjar ta sig!



imorgon ska jag ringa till skolan i london. nervösch-t.
jag ska bli bäst i hela klassen på engelska!!!!! .. tänkte jag.

efter en vecka kommer jag vara den nya Pablo Francisco och dra jättemycket snabba skämt på ENGELSKA och ba "SNAP SNAP SNAP"
fan va förvånad alla kommer bli..




idag fick syrran (och jag!) tillfrågan om att köpa en butik... på riktigt.
herregud.
(får lite magsår)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback