födelsedagsfest x2, på riktigt!

nolltolerans är uppenbarligen inget för mig ( ... )
jag bad bartendern hälla upp lättöl i glas för att undvika att se socialt missanpassad ut.
det var en sannerlingen fin tillställning dom hade, bröder hübinette!
hela helgen har varit ovanligt givande faktist.

denna regniga (!) söndag resulterade dock i LAN. 
i ett svagt ögonblick var jag nära att förse mig själv med en droppåse innehållandes joltcola för att inte somna över datorn.
sjukt ostimulerande alltså.
jag vet inte hur man beter sig när man lanar. satt inne på facebook i 6 timmar.
kändes inte helt rätt..




just nu lyssnar jag på allt detta, samtidigt.
känner mig handlingsförlamad och oinspirerad.. måste lägga mig och läsa.



beastie boys - girls
mumford & sons - winter wind
julian casablancas - out of the blue
yoga fire - superkul med kniv
de lyckliga kompisarna - när kristoffer spelar flipperspel
mustasch - mine
faithless - if lovin' you is wrong
the chords - chillin'
david guetta - memories
black rebel motorcycleclub - weapon of choice
kapten röd - kallakalaka
queens of the stoneage - feel good hit of the summer
the 5.6.7.8' - woo hoo
wolfmother - california queen
daft punk - robot rock / oh yeah
governor andy - girig




festlig bild ändå! mona sätter hårt mot hårt ..



återkommer inom kort. imorgon.
ska bara måla ett hus först.
PÅ RIKTIGT!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback