doppa mackan i starköl.

vaknade 07.30 av att tre hormonstinna män med hantverkarbyxor slog sönder mitt forna flickrum med slägga.
jag har fått flytta ner hela mitt liv till nedervåningen.
sover numera på en ledsen tältsäng från IKEA med ett provisoriskt nattduksbord i form av en fotpall.

sist dom var på besök för att demolera huset låg jag iförd bikini insmord i smörrrrr på framsidan hela dagen.
jag låg bakom mina solbrillor med ett sadistiskt leende över läpparna.
fantiserade om att jag hade en osynlig piska som jag dirigirade runt dom med.
kände mig mäktig.

dom nästan sprang förbi mig med blicken hårt fäst mot marken och var alldeles för generade för att ens säga hej.
en annan bidragande faktor kan även ha varit min kära far.
han stod med hökögon på trappan redo att lyncha dom vid minsta antydan till närmande.

tyvärr upphörde känslan av triumf när jag oturligt nog mötte dom i mitt mest ofördelaktiga tillstånd denna morgon.
nyvaken med små hamsterögon och typ steve adler frisyr.
nu har dom helt tappat respekten för mig.
typiskt.







DE LYCKLIGA KOMPISARNA
kommer till
peace & love i år.
ingen är lyckligare än jag.


wikan fick måla ensam idag. igen.
igår målade jag 3dm husvägg sen blev jag trött i armen.
wikan fick cover up måla allt jag redan gjort medan jag stod och rökte. sen gick jag och shoppade med syrran.
känner mig som en dålig kompis.
imorgon lovar jag att dra på mig målarmunderingen och måla hela världen lilla mamma (wikan) ...

nu ska jag träna och hänga ut lite. sol ute, underbart.




jag saknar mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback