jävla linda.

hade stora planer på att åka till oslo idag och dricka tuborg grön & t-röd i dagarna fyra.
dansa naken i bunkern och grilla pölse i parken.
spy galla och gråta.
jamen ni vet, bara ha det gött.

MEN, upptäckt ett litet dilemma bara..

när jag tänker på oslo får jag akut diarre.
har uppenbarligen fortfarande grava känslomässiga problem med den staden.

färmedel = bil.
akut diarre i bil under 9 timmar = inte schysst mot mina medresenärer.
akut diarre under fem dagars vistelse i oslo = vätskebrist och ovänner.
aldrig kul att vara en partypooper. bokstavligen.

det får bli ett senare projekt.
men sooooom jag hade längtat och sett framemot att träffa alla er därborta..

annars, gamla lunket.
några gästspel i mitt liv den senaste veckan har bestått av både julia, lotta och lady gaga.
LEGENDARISKT!!!!!!!!

gör nu allt jag inte skulle gjort denna fantastiska helg mina kära!
jag saknar er, mycket.

 




FELICIA SÖRMAN, var det du som ringde från okänt nummer tre gånger nyss??????
RING UPP. förfan.
behöver sweet talka lite.


Kommentarer
Postat av: frugan

klart som fan det var

2010-05-17 @ 04:04:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback