känslan av att sitta i en förortslägenhet med kabel medan våren rasar utanför

två senaste dagarna har jag lyckats med något som kommer att gå till historien!
följande aktiveter har förgyllt mina dagar:
promenerat 15km! yogat! simmat! gymmat! (!!!) promenerat..  ännu mer.
vidrigt.

känslan jag har just nu är inte på något sätt magisk...


MEN, vad gör man inte för att slippa tänka och känna så mycket hela jävla tiden..?
ja, precis. motionerar och STÄNGER AV.

har god lust att betala överpris för en flaska rysk smuggelsprit av någon skamklippt östeurope och dra i mig.
föreställ er följade senario:
ensam i rökig bar iförd mörkrött läppstift och svart dress.
sluddra, gråta och skriva sorglig kärlekspoesi.
jag tänker lite thåström? nått sånt.

ni ser.
jag är i stort behov av aktivetet. 





imorgon ska jag få följa med grabbarna (män i medelåldern = grabbarna) ut till kalles stuga och RÖJA skog med MOTORSÅG!
kommer bli så mäktigt!
can't wait.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback