look behinde you, she's got svineflu!

hahahaha, ligger i vanligt ordning och skrattgråter till Elvis i glada hudik.
just nu skrattar jag extra mycket åt Bosse när han har vunnit på travet.

Bosse:
"jag skulle ta .. vad var de? häst nummer fem. och den vann, den!
det blev 302 .. (tar en riktigt funderare)  ..... miljarder! (ser nöjd och glad ut)

JAAHAAA! Bosse vann alltså 302 miljarder på travet i New York? inte de dåligt de eller.
kanske borde ta en lite tur dit då varken svenska a-kassan eller norska skatteåterbäringen gett utdelning för min del........


idag har jag legat med feberfrossa i fosterställning mellan 10.15-16.20 då jag försökte vända mig i sängen.
som väntat var det jämförbart med att vakna upp efter att ha blivit stelopererad.

men efter några mindre avancerade stretchövningar kom jag upp på fötter och gick och köpte mat som inte behöver några större uppoffringar i köket ..
dvs:
- 2 små chipspåsar
- 3 påsar haribo blandgodis
- 1 kitkat crunch caramel

fick i mig hela kostcirkeln med andra ord.

sen spelade faktist jag och Jake lite SONIC - the hedgehog på hans SEGA 16bitars.
det var kul tills han insåg min inkompetens och stängde in sig på sitt rum för att spelade bas istället.

tur att Kassandra kom så jag fick göra något jag är BRA på - prata! (på svenska)
dom fick agera nyakära-föräldrar-hemma-med-sjukt-barn och beställde indiskt med HOME DELIVERY till oss.
jublade inombords! så jävla mäktigt!!!

låtsades inte bli imponerad av hela den här home delivery grejen men blev nog misstänksamt uppspelt och flimsig.


nu ska jag dela med mig lite av denna givande dag.
det är således bara bilder tagna från fönstret, sängen, köket och vid tillfället då jag gick 3minuters promenaden till affären.
klicka för STÖÖÖRREE.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback