egen våning hos familjen Smart. de kanske låter gott?

numera bor jag i ett jävla mansion med egen inglasad övervåning, stort sovrum, eget badrum samt en kattunge på 6 veckor som jag tilltalar vid namnet Henrik när ingen hör.
egentligen är Henrik en tjej och heter nått annat men hon klär i Henrik tycker jag.
för att vara 6 veckor är Henrik väldigt dominant och bestämd. man lyder liksom!!!
imårse när jag närmade mig fräste hon och kastade onda blickar åt mitt håll.
backade sakta bakåt och pratade lugnande.

allt de jag önskade mig ett tidigare inlägg har slagit in!! rum, lite manlig värme och ett pälsdjur.
ändå synd bara att allt är temporärt.
OCH .. och, och! ändå synd att jag aldrig vågar laga mat i köket vilket i sin tur bidrar till personlig finanskris och ballongmage då jag endast äter ute samt sådant som lätt kan tillagas på rummet.
dvs, chips och dipp.




min kropp idag när jag vaknade:
HÄMD.


 

 

SKA KÖPA EN NY KAMERA SNARAST!

vet ni någon bra kamera som är så pass billig att jag kan tappa bort den inom en månad?

för de räknar jag med.

 

PS. skulle vara fett med lite respons. IS THERE ANYBODY OUT THERE???


Kommentarer
Postat av: ANNIZ & LOTTIZ

VI ÄR HÄR OCH VI ÄLSKAR DIG!!!!!!!!!!!!!!

2010-10-05 @ 18:51:30
Postat av: Wikan

Ja det är vi!!!



Kamera, köp en Sony Cyber-shot DSC-W320 dom kostar typ 90 pund och är stabila. Beställ härifrån:



http://www.pricerunner.co.uk/pl/29-2572352/Digital-Cameras/Sony-Cyber-shot-DSC-W320-Silver-Compare-Prices



KRAMAR!!!! och PUSSAR!!!!

2010-10-06 @ 20:51:50
Postat av: linn

också troget fän.

söker också kamera efter samma kriterier, och är kvar på sökandes av herr och pälsdjurs sällskap. snart ska jag bli vuxen o då ska jag ha hund och en klocka.



PUSS

2010-10-06 @ 21:29:11
Postat av: Elinita

Hej :) Undrar vad du köpte för kamera och höra om du Är nöjd/inte nöjd? Varför?

kram

2011-01-12 @ 16:22:17
URL: http://elinitas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback