en av de topp 10 sjukaste helgerna under dessa 23 år..

hej alla diagnoser där ute!


spendrerar som en gud här borta trots att min ekonomiska situation börjar likna finanskrisen.
är helt enkelt på väg mot en oundviklig konkurs.
ÄN DOCK ignorerar jag detta faktum och får de att låta som att det vore den mest naturliga sak i världen att SMS:a "LÅNA" till 7277-7.
vilket övermod!

lyckligtvis har jag inte 25:- på mobilen vilket de kostar att skicka sms:et.


arbetslös och utan tjej, och mitt sinnestillstånd pendlar ständigt mellan fullständigt övermod och total självförakt.
övermodet infaller sig oftast i berusat tillstånd och självföraktet dagen efter.
ordning och reda!

ni tänker säkert att jag bara lever livets glada dagar och inte ens försöker styra upp det här. (nog för att jag gör de också)
men så är dock INTE fallet.
jag har nog aldrig i mitt liv varit mer aktivt jobb/lägenhets sökande än vad jag är just nu! 
men efter en hel dag av failure känner man liksom att man är värd en ... öl, åtminstonde. 

håll tummarna för att jag får lägenheten jag ska kolla på imorgon så jag slipper ta nått inrökt rum där jag får dela säng med en 30årig lesbian och måste bygga en homofob barriär av kuddar mellan oss.

samt att jag får någon av de jobb jag varit på intervju för så jag slipper hänga runt på stan med 13 åriga Camden kickers under deras håltimmar.


WISH ME LUCK! (för jag behöver det)




Kommentarer
Postat av: Wikan

Good luck frugan! Du kommer klara det! Jag tror på dig ja!

2010-10-15 @ 14:10:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback