the bird is the word - imorgon köper jag en kamera!

alltså, nu orkar jag bara inte mer!
jag är så fruktansvärt emotionell. 
har börjat gråta helt oprovecerat TRE gånger idag. 
just nu heter anledningen: Glada Hudik gänget svtplay.se
rörd till tårar asså, vilka människor!

antingen så är de pms, pubertert eller klimakterie på ingång.
SOMETHING IS GOING ON...

vaknade upp naken, rädd, exposed, men främst FULL, på sängen invirad i min päls i söndags eftermiddag.

i lördagsnatt träffade jag en bekant ute och följde denne på någon slags privat jättefest.
den var fylld med michael clarke duncan look-a-likes-vakter och människor som tagna direkt ur filmen BLOW.
kände mig INTE malplacerad ..

vill minnas att jag köpte en 70s rom och några flaskor cola i hopp om att kunna vidga min för tillfället, inte alltför breda, bekantskapskrets genom att "bjuda"

OCH VILKEN SUCCÉ SEN!
har tre nya nummer på mobilen samt ett visitkort vilket jag antar tillhör några av mina "nya vänner"
de verkar vara två tjejer och en kille.
jag undrar vilka de kan vara av alla dom människorna som jag så generöst och godhjärtat delade med mig av romen till..


innan jag åkte hem i gryningen framförde jag en liten dansshow för resterande gäster.
lite oklart om de uppskattades men tyvärr misstänker jag motsatsen då jag uppenbarligen åkte direkt hem efter avslutad föreställning.

annars kan jag ju hålla på timmar, bara jag får lite respons från publik osv.
äh, folk var väl trött......



här är jag och johnnie dagen innan jag flyttade.
här försöker jag ge sken av att vara "söt tjej med lite bad attitude" genom att nonchalant ha handen på höften.
känner att jag lyckas till ca 15%
..

linda lindström - köper sig ett kontaktnät i london

Kommentarer
Postat av: maddo

m00ms! du är ju för go! skrattar medans jag läser dina inlägg som vanligt. och väntar på den dagen då du blir känd krönikör. HUR FAN GÅR LONDON? vart boru? kan du skriva en liiiten update. jag är nyfiken/orolig/taggad på att få höra hur allt går.

saknar dig min vän!

Postat av: Johnnie

Fyfan hur jag såg ut!puss syrris

2010-10-19 @ 15:48:40
Postat av: LINDAAAAA!

maddo, ska uppdatera lite i nästa inlägg, lovar :D

och syrris, SORRY. haha, förlåt verkligen. kan ta bort kortet snart. bara de att de var de enda jag såg mänsklig ut!

PUSS ;)

2010-10-19 @ 20:06:31
URL: http://m00min.blogg.se/
Postat av: linn

åhå åhå. håller med mado till FULLO, vi har missat varandra på sistene. ska styra upp skajp. big things som händer i gbg

men du vet att jag saknar dig mest bäst häst



PUUUSS

2010-10-20 @ 23:38:28
Postat av: linn

PS. michake clarke duncan ???????????vem har jag miissat där googlart nu endå

2010-10-20 @ 23:39:42
Postat av: Anonym

haha nu vet jag , ser stämmnigen framför mig

2010-10-20 @ 23:41:08
Postat av: LINDAAAAA!

åååh, TJEJER! fan va kul att ni kommenterar!!

blir så jävla peppad! :D

linn, vi har verkligen gått om varandra.. "TRIST" så att säga.

men jag ringer dig imorgon!! så de så.



stor puss på alla er kommentatorer för ni är BÄST tycker jag.

2010-10-21 @ 01:23:42
URL: http://m00min.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback