hallå alla dickheads jag inte vill lära känna där ute!

idag köpte jag min officiellt första whiskeyflaska någonsin.
känsla: stolt och hård.

som ni vet har jag varit på whiskey-träningsläger hela sommaren för att nå ända hit.

lite som när felicia hade träningsläger en hel höst för att lära sig dricka med måtta då hon skulle ut och resa i asien under några månader.
de resulterade i att hon började jobba på en bar i kambodja och fick betalt i sprit och logi.

det blev i alla fall en Jack Daniels för det är de enda märket jag känner till och tycker är häftig.
plus att jag läst i nikki sixx bok att GRABBARNA verka tycka de är gott... och sådär.

sen lyssnade vi på The Meters och hade whiskeyprovning här hemma skulle man kunna säga.
med 1 whiskey.
min.

Seb gjorde en irländsk hälsodrink till mig då jag fortfarande har feber.
vi kallar den hälsodrink.

Ingredienser:


kokande vatten
halv pressad citron
honung
nejlikor
whiskey efter tycke och smak


Ta kokande vatten och blanda med whiskey efter behag - jag behagade .. en del.
pressa citronen och tryck in nejlikorna
lägg allt i glaset och toppa med honung.

drick eller kasta på nån kille!

Seb tycker den smakar julefrid och tidiga barndomsminnen.
jag tyckte den smaka......



nu ska jag somna till mjukporr och vakna i soluppgången för att upptäcka vad morgondagen bär i sitt sköte.
dvs:
mat, bira, kvinnor, weed med marcus price & carli samt JOBB!



lyssna på -->
DENNA <-- låt och referera till valfri stad och bekantskapskrets.
(Grünerløkka ... ... ... )




alla fina bilder ni kan klicka på kommer från min nya kamera som jag mest troligt kommer tappa i helgen!
men det gör ju upperbarligen ingenting, för den SUGER!





(JAAA WIKAN, jag vet att jag borde lyssnat på dig ...)

Kommentarer
Postat av: Johnnie

2010-10-22 @ 22:02:26
Postat av: Johnnie

Men lindi är du sjuk:(. Nu är jag hos mamma och pappa. Ska sova här inatt. Synd att du inte var hemma eller jag hos dig så vi kunde vara två monster tillsammans. Krya på dig systeryster.

2010-10-22 @ 22:06:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback