LONDON CALLING!

hej alla mina 9 fans!

nu lämnar jag Gävle med huvudet högt och heder i behåll.

skämt åsido.
det är lite utav mitt signum att aldrig lämna en ort utan att blivit ökänd bland befolkningen.
så är även fallet denna gång.


har hunnit med mycket under mina 6 mycket turbulenta men GIVANDE månader här hemma i olsbacka hills.

tack ALLA involverande för alla aktivitetsveckor, morgonsimmningar, utflykter, träningspass, roadrips, kräfskivor, hemmafester, nattbad, dagar på stranden, soluppgångar, dagsfyllor, festivalande och filmmaratons.

speciell ära skall mannen, myten, legenden  - mathias wiklund ha som har stått ut med mig och allt vad har inneburit och alltid funnits vid min sida i både glädje & sorg


nu ska jag alltså sätta mig på ett flygplan snart.
bara tanken ger mig en puls på 150 och mer kallsvettingar än normalt.

jag var hos min sjukgymnast imorse och diskuterade ovanstående faktum.
efter att vi praktiserat några mindre avancerande andningsövningar övergick vi till att simulera en flygresa inne i doktorns rum.
(sjukgymnasten tog på sig att agera pilot)

jag fick sitta med händerna i solar plexus och andas djupa andetag och i och med utandningen fick jag låta "kroppens egna bas" flöda ur min mun.
det lät typ HMMMMMMMMMMM. mmmmmmmmmmm. HHHMMMMmmm.

men jag är hes och min röst håller tyvärr inte riktigt måttet.
istället för en utdragen mörka stämma kom något som kan liknas vid en hormonstinn 14årig killes röst ur min strupe.

pga. detta hade jag i stundens hetta mycket svårt att ta mig själv på så stort allvar som doktorn och sjukgymnasten önskat.
dom stackarna levde ju sig in i rollerna som pilot och medpassagerare av hela sitt hjärta och själ.

jaja, jag får väl försöka på planet igen.
sitta och hålla mig för magen och stöna.
jag är spänd över resultatet.

nu ska jag köpa två stockar snus sen ÅKA!!!
äta massor av ångestdämpande och snusa satan. VILKEN FEST! alla är bjudna till norwigans flight till london kl 18.20 idag!
IT'S ON ME!



Kommentarer
Postat av: Wikan

Min kära fru, tiden med dig har varit alldeles alldeles underbar! Jag önskar dig all lycka i London. Puss o Kram

2010-09-14 @ 02:40:09
Postat av: Johnnie!

Jag saknar dig redan. Hur gick flygresan efter tre öl och en jäger? Se till att uppdatera mycket på bloggen så vi vet hur allt är. Imorgon är det din dag :) Hörs då! Pusssis.

2010-09-14 @ 08:43:52
Postat av: lotta

PUSS HÄSTIS !!!

2010-09-14 @ 19:27:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback