dessa mammabloggar!!!

tanke som skrämmer mig: att något ska ligga och växa i min mage utan att ha möjlighet att bajsa ut den/det.

tro nu inte att jag under några omständigheter är gravid och planerar att sätta ett barn till världen! herregud.
det skulle vara jävligt ogenomtänkt av mig!
men TANKEN på att någon ska ligga där inne och härja runt är helt klart klaustrofobisk.
lite som att lägga sig under täcket med tighta jeans och tjocktröja.
fast i en boll fylld med ... vätska.
oklart vilken, men den känns inte på något sätt inbjudande.


just nu ligger jag i Julias fina soffa och har asbergers.
vilken tur att jag fick det nu och inte imorgon!
skulle vara sjukt jobbigt att sitta på intervjun imorgon och berätta lite om mig själv, och så plötsligt slår asberger-sen in!!


förlåt. antar att det är mycket opassande att skämta om.
men alla har vi nog en liten diagnos boende djupt inom oss ibland.

igår låg jag ensam och grät till idol.
men jag anser att ett sådant beteende är helt godkänt efter allt kul som upplevts under denna hardcorehelg!






imorgon har kassandra och seb spelning. det ska bli kul att äntligen få se!
hoppas jag kan bete mig..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback